Sawaal:

Kya Qur'an e Majeed zameen par rakhna jayiz hai?

Jawaab:

Sayyiduna Abdullah bin Umar Razi Allahu Anhu farmaatey hain:

اتى نفر من يهود، فدعوا رسول الله صلى الله عليه وسلم إلى القف فاتاهم في بيت المدراس، فقالوا؛ يا ابا القاسم! إن رجلا منا زنى بامراة فاحكم بينهم فوضعوا لرسول الله صلى الله عليه وسلم، وسادة فجلس عليها، ثم قال؛ ((ائتوني بالتوراة)) فاتي بها، فنزع الوسادة من تحته فوضع التوراة عليها...إلخ

Yahood ka ek giroh aaya, unhon ne Rasoolullah ﷺ ko madinah ki (ek wadi) quff ki taraf bulaaya, Aap ﷺ un ke paas un ke madrisah (midraas) mein tashreef ley gaye, unhon ne kaha: Aye Abu Qasim! hum mein se ek aadmi ne ek aurat ke sath zina kiya hai Aap in mein faislah karen, unhon ne Rasoolullah ﷺ ke liye ek takiya rakha, Aap ﷺ us par baith gaye, phir farmaaya: mere paas tawraat ley aao, phir tawraat laayi gayi tou Aap ne takiya neechey se nikaala aur tawraat ko us par rakha.

(Sunan Abi Dawood Ma'(with) Awn al-Ma'bood Jild 4 Page 264 Hadees 4449)

Is Hadees ki Sanad Hasan hai, is ke saarey Rawi Siqah hain, siwaye Hishaam bin Sa'd ke, in par jarah bhi hai lekin meri tehqeeq mein wo Jamhoor Muhaddiseen ke nazdeek Sudooq o Mausiq hain jaisa ke maine Sunan Abi Dawood ke haashiyah "Nayl al-Maqsood" (Hadees 497) aur "at-Tehqeeq 'Alaa Tehzeeb ut Tehzeeb" mein sabit kiya hai lehaza in ki Hadees Hasan hai.

Hafiz Zehbi aur Imam Aajili dono ne farmaaya: "Hasn ul Hadees" (Al-Kashif 3/196, Tareekh ul-Aajili: 1514)

Is Hadees se maloom huwa ke Qur'an e Majeed aur Aasmani Kitabon ko zameen par nahi rakhna chahiye balke har mumkin ahteraam kartey huwey inhen kisi buland aur paak jagah par rakhna chahiye.


Tehreer: Hafiz Zubair Alizai Rahimahullah

Romanised: Syed Ibraheem Salafi

[Fatawa Ilmiyah: Jild 2 Page 55,56]